Dieta cu oua

Image and video hosting by TinyPic

Nutritionistii recomanda sa mâncăm cel puţin un ou pe zi, după ce s-a dovedit ca ouăle sunt unul dintre alimentele cele mai nutritive. Ouăle sunt scăzute în calorii şi pline de aminoacizi esentiali , seleniu, vitamina D şi B12. Acestea sunt , de asemenea, recomandate la micul dejun , caci sunt foarte satioase si tin foamea deoparte.

Potrivit unui studiu realizat recent la Centrul Rochester pentru obezitate în America , a mânca ouă la micul dejun ar putea ajuta pentru a limita consumul de calorii tot restul zilei, cu aproximativ 400 de calorii.

În cadrul studiului , 30 femei supraponderale sau obeze , fie au mâncat un mic dejun pe bază de oua (2 oua ) fie alceva care conţine aceeaşi cantitate de calorii si aproape niveluri identice de proteine. Cercetatorii au constatat că femeile care au mâncat ouă la micul dejun au simtit mai putin foamea şi au mâncat un prânz mai mic .

De fapt , pe baza acestor rezultate aţi putea pierde până la 2 kg pe lună , pur şi simplu prin consumul de ouă la micul dejun!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: