Alimentatia si ridurile

Photobucket
În epoca chirurgiei plastice si a produselor cosmetice concepute pentru a elimina toate semnele de imbatranire, ideea că ceva la fel de simplu ca alimentele ne pot ajuta să reducem ceasul şi pentru a preveni aparitia ridurilor , ar putea părea destul de ciudat. Totusi, anumite alimente s-au dovedit a fi resurse puternice pentru a menţine aspectul nostru tineresc.

Pentru a înţelege cum alimentele ne pot ajuta in prevenirea ridurilor este important sa intelegem cum se formeaza ridurile. Cum inaintam in vârstă, mai multe schimbări se întâmplă la nivel celular. Procesul de reînnoire a celulelor încetineşte, fibrele elastice nu sunt în măsură să sprijine pielea, precum au făcut în trecut, dermul pierde o parte din capacitatea sa de a retine umezeala şi substanţe nutritive şi productia de colagen încetineste .

Stresul precum şi alţi factori de mediu pot influenţa negativ producţia de colagen, făcând procesul de sinteza de proteine de colagen mai greu şi provocând astfel imbatranirea prematura.

Stilul nostru de viaţă are o influenţă majoră atunci când vine vorba de dezvoltarea ridurilor. Hidratarea, expunerea la soare, precum şi exerciile fizice sunt factori importanţi care pot determina aspectul general al pielii noastre, dar alegerile noastre dietetice sunt cele care influenţează, probabil, starea de sănătate a pielii noastre , cel mai mult.

Având o dietă diversificată este crucial pentru a menţine pielea sănătoasă şi tanara, deoarece pielea noastra are nevoie de un număr mare de proteine, vitamine şi minerale pentru a menţine elasticitatea pielii noastre.

Aici sunt alimentele de top care vă pot ajuta să preveniti aparitia ridurilor:

Fasolea

Un ingredient miracol in cremele de îngrijire a pielii, acidul hialuronic ,este accesibil în mod natural in fasole. Fasolea conţine proteine si antioxidanti puternici care faciliteaza înlocuirea colagenului, o proteină esenţială care ajută la menţinerea pielii noastre tanara.

Roşii

O sursă de top de antioxidanti, rosiile, ajuta pielea noastra în multiple feluri. Ele conţin un puternic antioxidant numit licopen care ajută la neutralizarea radicalilor liberi care contribuie la îmbătrânirea pielii. S-a spus că licopenul este mult mai puternic decât vitamina E, care este considerata o vitamina esentiala pentru pielea noastra.

Fructe de padure

Fructele de padure au primit o mare atenţie în ultima vreme, fiind cotate ca fiind niste alimente super datorită conţinutului lor ridicat de antioxidanţi .

Fructele de padure conţin o cantitate mare de acizi graşi esenţiali care sunt esenţiali pentru menţinerea pielii ferma.

Legume cu frunze verzi
Legumele cu frunze verzi sunt adevarate puteri nutriţionale care conţin substanţe nutritive esenţiale, cum ar fi vitamina E, acid folic, vitamina K, calciu, luteina, precum şi vitamina E. Luteina are un rol important in mentinerea elasticitatii pielii .

Combinaţie câştigătoare de vitamina A şi vitamina K nu numai ca vă ajută să vă prevenirea ridurilor, dar, de asemenea, vă ajută să minimizaţi anumite imperfectiuni ale pielii şi accelerează vindecarea acneei . Spanacul, varza, broccoli,sau salata verde sunt bune sunt legumele cele mai pline de nutrienti.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: