Alimente pentru stres

Photobucket

La sfârşitul unei zi stresante la locul de muncă, esti obosita, copleşita şi ai nevoie de hrană chiar fizica şi mentala. Pe lângă un duş şi a te baga sub plapuma, ce poti face? Dar exista si anumite alimente care va ajuta la ameliorarea stresului (anti-stress).

Sparanghel

Aceasta leguma verde este ridicata în acid folic. Acidul folic va ajuta la stabilizarea starii de spirit. Când sunteţi stresat, organismul comunica prin hormoni care va afecta starea ta de spirit. Vă recomandăm şapte bucati, gătite şi care au douăzeci şi cinci de calorii.

Carne de vită

Carnea de vită are un nivel ridicat de zinc, vitamine B si fier. Doar amintiţi-vă să nu exagerati .

Lapte

Laptele are o multime de antioxidanti, precum şi vitamine B12 şi B2. De asemenea, are de calciu şi proteine. Începeţi ziua cu o luptă impotriva stresului cu mic dejun sanatos.

Branza de vaci

Branza de vaci nu este numai bogata in calciu, dar are, de asemenea nivel ridicat de proteine. Se vor menţine mai mult timp, pentru că nu este încărcata cu zahăr.

Migdale

Ele sunt o sursă de vitamina E şi B2, zinc şi magneziu.

Afine

Afinele sunt bogate in antioxidanti si in vitamina C.

Ton

Are vitaminele B6 si B12. Tonul este, de asemenea, cunoscut ca fiind o sursă cu conţinut redus de grăsime .

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: