Vitamine pentru par

Photobucket

Parul tau este lipsit de strălucire şi de sănătate? Acest lucru ar putea fi din cauza unor lipse de vitamine, astfel ca învăţa cum să-ti menţi o rutina de păr , o îngrijire corectă sănătoasă si un regim alimentar echilibrat pentru părul tău.

În scopul de a menţine firele de par stralucitoare aveti nevoie zi cu zi de:

Vitamina E – ajută părul sa devina lucios si sanatos pentru că ajută la circulaţia sângelui în scalp care creşte circulaţia de oxigen. Vitamina E poate fi găsită în legume cu frunze verzi, nuci ,seminţe prime şi in ouă.

Vitamina A – ajută scalpul sa produca sebum si la regenerarea parului. Aveţi posibilitatea să obţineţi vitamina A din aportul de morcovi , fructe si legume colorate portocaliu.

Vitamina B – menţine un par sanatos si stralucitor. Vitamina B, de asemenea, previne pierderea parului si formarea de par gri . Aveţi posibilitatea să obţineţi vitamina B din peşte, carne roşie, produse lactate, carbohidrati si fructe.

Dacă nu aveti suficiente vitamine in organism, parul, pielea vor resimti simti efectele negative. Asiguraţi-vă că urmati o dieta sanatoasa, diversa şi echilibrata, în scopul de te proteja de la orice tip de problema. În cazul în care toate acestea, din anumite motive, nu credeti că aveti suficiente vitamine, luati suplimente. Ele vor veni ca un suport pentru organism, dar nu va înlocui mesele .

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: