Andreea Antonescu foloseste metode de frumusete naturale

Image hosting by IMGBoot.com

Cântăreaţa se mândreşte cu părul ei lung, dar mai ales cu faptul că poate mânca absolut orice, fără să se îngraşe.

Manânc foarte mult. Sunt una dintre puţinele persoane care mănâncă la orice ora tot ce e corect şi nu e corect, absolut toate dulciurile posibile». mărturiseşte fericită Andreea pentru perfecte.ro.

Sunt foarte mândră că am renunţat la extensii, am şi eu un păr lung, acum într-un final. Nu sunt genul de persoană care să stea toată ziua la saloane, nu folosesc tratamente foarte scumpe.

Ba din contră, le folosesc pe cele naturiste. Îmi prepar eu anumite maşti cu ulei de ricin, cu ulei de măsline, cu galbenuş de ou şi rezultatul se vede».

Leave a Reply

